تک لینک...لینکهای داغ

تک لینک...لینکهای داغ

میهن لینک،میهن دانلود،آسان دانلود،سرزمین دانلود،جوک خفن،کلیپهای خفن،جوکهای 18+،کارت شارژ رایگان،کارت شارژ رایگان ایرانسل،کارت شارژ رایگان همراه اول-در صورت تمایل به تبادل لینک ابتدا ما را با نام تک لینک لینک کنید سپس در بخش نظرات اعلام کنید تا لینک شوید.
تک لینک...لینکهای داغ

تک لینک...لینکهای داغ

میهن لینک،میهن دانلود،آسان دانلود،سرزمین دانلود،جوک خفن،کلیپهای خفن،جوکهای 18+،کارت شارژ رایگان،کارت شارژ رایگان ایرانسل،کارت شارژ رایگان همراه اول-در صورت تمایل به تبادل لینک ابتدا ما را با نام تک لینک لینک کنید سپس در بخش نظرات اعلام کنید تا لینک شوید.

مایلی‌کهن با لباس رفتگری+ عکس

سیروس محجوب مالک باشگاه ملوان قبل از شروع مسابقه به رختکن استقلال رفت و با امیر قلعه‌نویی خوش و بش کرد و به نوعی بابت حرف‌هایی که در مورد شام مشترک اسکوچیچ و قلعه‌نویی زده بود از سرمربی استقلال دلجویی کرد.

* محمد مایلی‌کهن هم با لباس رفتگرها وارد ورزشگاه شد تا در واکنش به اظهارات علی دایی به نوعی از کارگران زحمتکش شهرداری حمایت کند.


دیدار دو تیم تا دقیقه 16 با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال در جریان است.

شخصیت شناسی از روی رنگ مو+عکس




موهای سیاه: اشخاصی که موهای سیاه دارند، دارای شخصیتی قوی و استوار و پر جذبه هستند، دوست دارند عصبانیت خود را ظاهر کنند، بسیار ساده و زود عصبانی میشوند و در مقابل امور سخت، صبر و استقامت زیادی از خود نشان میدهند، بسیار صبورند و در بسیاری از امور هم خواستار نو گرایی و تجدد میباشند در تنها چیزی که ممکن است در تغییرش تردید نشان دهند، همان تغییر رنگ موهایشان میباشد. چنین افرادی دارای شخصیت آرام و رمانتیک میباشند.

بقیه در ادامه مطلب

 

ادامه مطلب ...

زیباترین زنان جهان در کدام کشورها هستند +عکس

در این رده بندی که توسط سایت بسیار معتبر UCITYGUIDES صورت گرفته ده تا از کشور هایی که زیباترین زنان را دارند طبق این رده بندی مشاهده می کنید

۱۰-آمریکا با وجود اینکه امریکا یکی از چاق ترین کشورهای دنیا محسوب میشود ولی نباید از این نکته گذشت که امریکا همراه فرانسه بزرگترین تولید کننده لوازم اریشی دنیا محسوب می شود و بهترین کشور برای انجام اعمال زیبایی در دنیا است دختران لس انجلس و میامی در دنیا معروف هستند با وجود اینکه زیبایی بسیاری از امریکایی ها مصنوعی است.


بقیه عکسها در ادامه مطلب

 

ادامه مطلب ...

غول پیکرترین هواپیماهای مسافربری جهان+عکس

حمل و نقل هوایی با توجه به سرعت بالا و زمان کمی که از مسافر می گیرد باعث شده تا بسیاری از افراد به آن جذب شود و تکنولوژی را وادار به ساخت پرنده های جدید و بزرگتر کنند.


اولین پرنده غول پیکر دنیا که می توانست در کلاس اکونومی بیش از 500 مسافر را حمل کند بویینگ 747 بود.مدل اولیه این پرنده با نام 100-747 معرفی شد و با وزنی در حدود 330 تن می توانست مسافت 9800 کیلومتری را با حداکثر سرعت 955 کیلومتر بر ساعت طی کند.ارتفاع این غول آهنی که کمتر کسی در زمان تست آن باور می کرد می تواند پرواز کند 19.3 متر و طول آن 70 متر بود.


بقیه در ادامه مطلب+عکس از کلاسهای مختلف این هواپیما

  ادامه مطلب ...

دختری که انیشتین را جا گذاشت

اولیویا منینیگ ساکن لیورپول پس از آنکه در یک آزمون هوش امتیاز ۱۶۲ را به دست آورد، در انجمن منسا که بزرگ ترین و قدیمی ترین انجمن ضریب هوشی جهان است، پذیرفته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، یک دختر 12 ساله انگلیسی با ضریب هوشی 162، در باهوشی از آلبرت اینشتین و استفان هاوکینگ سبقت گرفت.

اولیویا منینیگ ساکن لیورپول پس از آنکه در یک آزمون هوش امتیاز 162 را به دست آورد، در انجمن منسا که بزرگ ترین و قدیمی ترین انجمن ضریب هوشی جهان است، پذیرفته شده است.

نمره وی نه تنها دو نمره بهتر از آلبرت اینشتین نابغه آلمانی و هاوکینگ بزرگ ترین فیزیک دان معاصر است، بلکه او را در بالای یک درصد افراد با هوش جهان قرار می دهد.

این افتخار که او توانسته به منسا وارد شود یعنی او به شبکه مغزهای سراسر جهان خواهد پیوست. اولیویا اذعان می کند به سرعت اطلاعات جدید را یاد می گیرد و به خاطر می آورد اما می گوید پس از آنکه از نمره هوش خود مطلع شد لال شده بود.

اشتباهات بزرگ هنگام خرید لپ تاپ

http://asretech.ir/wp-content/plugins/FAppendImage/images/6BF183F2-E53A-1747-876C-76151E2E13CB.jpg


برای خرید لپ‌تاپ، بهتر است که یک لیست از نیازهای‌تان درست کرده و گزینه‌هایی را که پیش رو دارید با آن لیست، مقایسه کنید. انجام این فرآیند، باعث می‌شود تا انتخابی آسان‌تر، دقیق‌تر داشته و در پول خود صرفه جویی نمایید.



خوش‌بختانه قیمت لپ‌تاپ هم‌چنان رو‌ به‌کاهش است و این موضوع، می‌تواند فرصتی را به‌وجود بیاورد تا کاربران در هنگام خرید گزینه‌های بیشتری را پیش‌روی خود داشته باشند. همین دلیل، به‌تنهایی باعث می‌شود تا خرید لپ‌تاپ کمی دشوار به‌نظر برسد و خطاهای کاربران را در هنگام خرید افزایش دهد. در این مقاله چند اشتباه رایج کاربران را در هنگام خرید، خواهیم گفت. با آی‌تی رسان همراه باشید! 


۱- لپ‌تاپ بسیار کوچک، نخرید!

 قبول دارم که لپ‌تاپ های کوچک یا نوت بوک، زیبا و جذاب هستند اما به اندازه همتایان خود، مشخصات سخت افزاری خوبی ندارند. گرچه نوت بوک برای حمل و نقل مناسب‌تر است اما به‌یاد داشته باشید که صفحه نمایش کوچک آن‌ها باعث می‌شود که برای تایپ، بازی و تماشای فیلم ایده‌آل نباشند.

بقیه در ادامه مطلب

  ادامه مطلب ...

ازدواج یوسف تیموری با یک دختر تایلندی! + عکس خانوادگی

یوسف تیموری بازیگر طنز، 4سال پیش با همسر تایلندی اش در تایلند آشنا شده و با وی ازدواج می کند. حاصل این ازدواج یک پسر 2.5ساله است.

ازدواج یوسف تیموری با یک دختر تایلندی! + عکس خانوادگی

بقیه در ادامه مطلب

 

ادامه مطلب ...

اگر زن خیلی زیبا باشد سرانجام ازدواج چه می شود یا مرد زیبا باشد...؟!

شما دخترخانم جوان! برای ازدواج تان چه معیارهایی دارید؟ آیا ویژگی های ظاهری خواستگارتان برایتان اهمیت زیادی دارد؟ اگر جوابتان به این سؤال مثبت است و فکر می کنید حتما باید با مردی زیبا و خوش تیپ ازدواج کنید توصیه می کنیم حتما این مطلب را بخوانید. روانشناسان با تحقیق روی روابط زوج های جوان به این نتیجه رسیده اند مردانی که چهره ای زیباتر از همسرشان دارند بیشتر احتمال دارد طی زندگی احساس نارضایتی کنند و نسبت  به زندگی زناشویی شان چندان احساس خوبی نداشته  باشند و حتی در مواردی احساس منفی هم داشته باشند.


راستش وقتی ما هم با این عبارت مواجه شدیم، کمی تردید کردیم و گمان بردیم که احتمالا نتیجه این تحقیق تنها ناشی از باورهای عامیانه است، اما با کمی جست وجو به این نتیجه رسیدیم که موضوع علمی است تا حدی که مقاله هایی با این مضمون در مجلات علمی معتبر به چاپ رسیده است. ما هم سراغ همین مقالات رفتیم و با استفاده از آنها این مطلب را برای شما تدوین کردیم.

بقیه در ادامه مطلب

  ادامه مطلب ...