تک لینک...لینکهای داغ

تک لینک...لینکهای داغ

میهن لینک،میهن دانلود،آسان دانلود،سرزمین دانلود،جوک خفن،کلیپهای خفن،جوکهای 18+،کارت شارژ رایگان،کارت شارژ رایگان ایرانسل،کارت شارژ رایگان همراه اول-در صورت تمایل به تبادل لینک ابتدا ما را با نام تک لینک لینک کنید سپس در بخش نظرات اعلام کنید تا لینک شوید.
تک لینک...لینکهای داغ

تک لینک...لینکهای داغ

میهن لینک،میهن دانلود،آسان دانلود،سرزمین دانلود،جوک خفن،کلیپهای خفن،جوکهای 18+،کارت شارژ رایگان،کارت شارژ رایگان ایرانسل،کارت شارژ رایگان همراه اول-در صورت تمایل به تبادل لینک ابتدا ما را با نام تک لینک لینک کنید سپس در بخش نظرات اعلام کنید تا لینک شوید.

مدل بستن شال و روسری در سال 93

آموزش های تصویری و جدید بستن شال و روسری مخصوص دختران زیبای ایرانی در سال ۹۳

مدل بستن شال و روسری

بقیه مدلها در ادامه مطلب

 

ادامه مطلب ...

آموزش تصویری ساخت صفحه لمسی برای کامپیوتر

F5AN1BWFGYCH1RG.LARGE




آموزش ساخت صفحه لمسی با وب کم و ساده ترین وسایل

وسایل لازم برای اینکار

۱- یک جعبه مقوایی

۲- یک عدد شیشه به اندازه درب جعبه

۳- یک صفحه کاغذ سفید

۴- دوربین وب کم

۵- نرم افزار touchlib  

  ادامه مطلب ...

چگونه گوشی خود را با قابلمه شارژ کنیم!!!+آموزش تصویری


تصور کنید که برای گردش به دامن طبیعت رفته‌اید و باتری گوشی شما هم در پایین‌ترین وضعیت قرار دارد و لازم است که احتمالا با گوشی خود تماس بگیرید. برای همین منظور محصول تازه‌ای عرضه شده‌ است که به شما امکان می‌دهد آب را به جوش آورده و انرژی مورد نیاز برای شارژ باتری گوشی خود تأمین نمایید. این قابلمه جادویی که پاورپات (PowerPot) نام دارد توسط شرکتی به نام Power Practical ارائه شده است.


بقیه در ادامه مطلب

  ادامه مطلب ...

الناز شاکردوست و مهناز افشار، ملکه های دنیای مجازی!! + عکس های فیس بوکی

فعالیت هنرمندان در شبکه های اجتماعی

هنرمندان زیادی هستند که اگر نام آنها را در این محیط search کنید با صفحه هایی از آنها مواجه می شویداما ما در این گزارش تنها از هنرمندانی یاد کرده ایم که تقریبا مطمئن هستیم که صفحه شان توسط خودشان مدیریت می شود. پس خواندن این گزارش را از دست ندهید.

نزدیک به یک دهه یا شاید کمتر از آن ارتباط برقرار کردن با ستاره ها و آرتیست ها کار خیلی سخت و گاهی نشدنی بود.

گاهی حتی به یک امضا که به سختی آن را گرفته بودیم دلخوش می کردیم و مدت ها از آن محافظت می کردیم تا خاطره آن لحظه روبرویی با ستاره محبوبمان از ذهنمان بیرون نرود اما حالا دیگر اوضاع خیلی تغییر کرده، بازیگران و ستاره های مورد علاقه مان از طرفدارانشان زیاد دور نیستند، با آنها عکس می گیرند و در صفحه هایشان در محیط های مجازی کامنت آنها را پاسخ می دهند و کلی اتفاق بامزه که با فیس بوک و اینستاگرام شدنی شده.

حالا دیگر می توان رد هنرپیشه ها را زد و از آخرین حس و احوالاتی که آنها با fan هایشان به اشتراک می گذارند با خبر شد. بعد از گزارشی که درباره صفحه های شخصی خواننده ها و اهالی موسیقی نوشتیم این بار نوبت به بازیگران و کارگردانان فعال در حوزه مجازی رسید. قطعا هنرمندان زیادی هستند که اگر نام آنها را در این محیط search کنید با صفحه هایی از آنها مواجه می شویداما ما در این گزارش تنها از هنرمندانی یاد کرده ایم که تقریبا مطمئن هستیم که صفحه شان توسط خودشان مدیریت می شود. پس خواندن این گزارش را از دست ندهید.

بهرام رادان و تکیه به 59 هزار نفر

بازیگران پرکارتر از کارگردانان هستند و نگاه جدی آنها را به این محیط ها ندارند. گرمتر هستند و به نظر می رسد از اینکه با fan هایشان ارتباط برقرار کنند خیلی لذت می برند، البته برخی از آنها گویا به شدت تایید طلب هستند و شنیده شده که خواندن برخی از کامنت ها به آنها حسابی انرژی می دهد و تا چند روز با مرور آن کامنت ها روی فرم هستند!

الناز شاکردوست و مهناز افشار، ملکه های دنیای مجازی!! + عکس های فیس بوکی

بقیه در ادامه مطلب

  ادامه مطلب ...

دوختن لب و چشم یک زن در عربستان!! + عکس

یک کارگر زن خارجی در محل کار خود بسیار ذکر مسیح می گفت که این امر خشم مقامات را برانگیخته بود. در همین راستا در یک اقدام غیر انسانی و ضد حقوق بشری صاحب کار این زن از خواست مقامات این محل پیروی کرد و لبان این زن و چشم وی را دوخت.

عکس+18 در ادامه مطلب

  ادامه مطلب ...

عزاداری نیوشا ضیغمی برای گربه اش+عکس

نیوشا ضیغمی در اینستاگرام خود عکسی را منتشر کرده است که صحنه پشت سر او بسیار عجیب است. گویا او شمعی برای گربه تازه از دست رفته اش روشن کرده است!

عکس: عزاداری نیوشاضیغمی برای گربه از دست رفته اش!!

اخبار گوناگون عروس و داماد برهنه در خیابان توسط پلیس دستگیر شدند + عکس

یک عروس و داماد کولی امریکایی درست بعد از خروج از کلیسای محل برگزاری مراسم ازدواجشان توسط پلیس بازداشت شدند. این عروس و داماد عجیب در اعتراض به قانون ممنوعیت برهنگی در خیابانها و مکان های عمومی در شهر سانفرانسیسکو بعد از مراسم ازدواجشان به صورت کاملا برهنه در حالیکه عروس تنها تور عروسی روی سر داشت وارد خیابان شده و به جشن و پایکوپی پرداختند.عروس 44 ساله این مراسم یک فعال سیاسی ضد حکومت است که بارها توسط پلیس بازداشت شده است و داماد 20 ساله نیز به پیروی از او در این کار شرکت کرده بود.

 
عروس و داماد برهنه در خیابان توسط پلیس دستگیر شدند
 بقیه عکسها در ادامه مطلب
 
ادامه مطلب ...

خاطرات سفر یک دختر آمریکایی به ایران + تصاویر

 

 

به نظر می‌رسید همه در این زمینه حرفی برای گفتن دارند. پاسخ آنها از "عالیه. اگه من پاسپورت آمریکایی نداشتم حتما باهات می‌اومدم." تا "تنها داری می‌ری اونجا؟ دوست داری چه جوری بمیری؟" و حرف‌های رک عموی سفر کرده‌ام که گفت: "ایران جای خوبی نیست. به جایش برو یونان." متغیر بود. حتی دوست یکی از دوستانم در فیسبوک مطلبی درباره برنامه سفرم نوشته و گفته بود که من یا خیلی شجاعم یا خیلی خام و نادان. در آخر نوشته‌اش اراده من را در به خطر انداختن خودم برای تجربه کردن جایی با تبعیض جنسی تحسین کرده است. به نظر خودش نوشته‌اش اظهارنظری فمینیستی درباره زن‌بودن در آمریکاست.

 

ادامه مطلب ...