تک لینک...لینکهای داغ

تک لینک...لینکهای داغ

میهن لینک،میهن دانلود،آسان دانلود،سرزمین دانلود،جوک خفن،کلیپهای خفن،جوکهای 18+،کارت شارژ رایگان،کارت شارژ رایگان ایرانسل،کارت شارژ رایگان همراه اول-در صورت تمایل به تبادل لینک ابتدا ما را با نام تک لینک لینک کنید سپس در بخش نظرات اعلام کنید تا لینک شوید.
تک لینک...لینکهای داغ

تک لینک...لینکهای داغ

میهن لینک،میهن دانلود،آسان دانلود،سرزمین دانلود،جوک خفن،کلیپهای خفن،جوکهای 18+،کارت شارژ رایگان،کارت شارژ رایگان ایرانسل،کارت شارژ رایگان همراه اول-در صورت تمایل به تبادل لینک ابتدا ما را با نام تک لینک لینک کنید سپس در بخش نظرات اعلام کنید تا لینک شوید.

پسر ۲۰ ساله خالق شایعه خطرناک در ایران

شایعه به سرعت گسترش یافت به‌طوری که در دو هفته اخیر علاوه بر ساکنان استان هرمزگان، مردم استان فارس نیز درگیر آن شدند و حتی تکذیب سردار محمدی یگانه، رییس پلیس هرمزگان نیز نتوانست از سرعت انتشارش کم کند.

چه کسی فکرش را می‌کرد، یک پسر 20 ساله فضای مجازی معروف‌ترین بندر جنوب کشور را به هم بریزد؟ اما آقای «س» که متولد سال 73 است و به تازگی وارد دانشگاه شده، این کار را کرد و با انتشار چند عکس و خبر در دو صفحه عمومی فیس‌بوکش از آمدن خفاش‌شب به بندرعباس خبر داد.

به نوشته اعتماد، سناریوی خیالی این دانشجو رفته رفته تکمیل شد و او یک بار با انتشار عکسی از ماشین خود آن را به عنوان خودروی خفاش شب معرفی کرد و بار دیگر هم از کشته شدن 9 زن به دست خفاش شب خبر داد.

  ادامه مطلب ...

دعایی که آیت‌الله بهجت خواندن آن را به رهبر انقلاب توصیه کردند

به مناسبت فرارسیدن ایام سالگرد رحلت عالم ربانی، فقیه عالیقدر و عارف روشن ضمیر حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ محمدتقی بهجت قدس‌الله‌نفسه‌الزکیه، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR توصیه‌ای از ایشان به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای خواندن یکی از ادعیه را منتشر کرد.

به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت فرارسیدن ایام سالگرد رحلت عالم ربانی، فقیه عالیقدر و عارف روشن ضمیر حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ محمدتقی بهجت قدس‌الله‌نفسه‌الزکیه، توصیه‌ای از ایشان به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب برای خواندن یکی از ادعیه را منتشر کرد.


رهبر انقلاب در دیدار با اساتید، فضلا و طلاب نخبه‌ی حوزه علمیه قم در تاریخ ۱۳۸۹/۸/۲ در ذیل شرح حدیثی، توصیه‌ی مرحوم آیت‌الله بهجت را برای خواندن دعای «یا الله یا رحمان یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک» بیان کردند و فرمودند:


«مرحوم آقای بهجت (رضوان الله تعالی علیه) میفرمودند این دعا را زیاد بخوانید: «یا الله یا رحمان یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک». ممکن بود یک اشکال مقدّری وجود داشته باشد، ایشان به آن هم جواب می‌داد. ممکن بود کسی بگوید وقتی میگوئیم «ثبت قلبی علی دینک»، ما که دینمان درست است، منطقی است، مستحکم است، این برای آن طبقات پایین است.ایشان میفرمود در هر طبقه‌ای که دل انسان و ایمان انسان و دینداری انسان هست، تنزل از آن طبقه، برگشت است. «ثبت قلبی علی دینک» یعنی دین را در همان طبقه‌ی عالی نگه دار و تثبیت کن. اگر این شد، آن وقت زندگی میشود شیرین، مرگ هم مرگ راحت. یکی از مشکلات اساسی ماها، مشکل مردن است. امام سجاد (علیه السلام) به خداوند متعال عرض میکند: «امتنا مهتدین غیر ضالین، طائعین غیر مستکرهین غیر عاصین». خب، انسان در همه‌ی طول عمر در طریق هدایت بوده، اما باز امام دعا می کند که: «امتنا مهتدین غیر ضالین، طائعین غیر مستکرهین غیر عاصین»؛ معلوم میشود خطرناک است.

حکم مستوری و مستی همه بر عاقبت است
 کس ندانست که آخر به چه حالت برود»

 


سوسک زنده در گوش پسر ۱۰ ساله

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری شهرستان برخوار؛ «خبرما»، روز یکشنبه کودک ۱۰ ساله ای به نام ˈمرتضیˈ در حالی که از درد گوش به خود می پیچید، توسط والدین خود به درمانگاه پرند انتقال داده شد.


ˈزهرا کریمیˈ مادر این کودک می گوید: مرتضی به یکباره از خواب بیدار و با بی تابی و گریه از گوش درد خود شکایت و با توجه به فریادهایش مجبور به مراجعه به تنها درمانگاه پرند شدم.


دکتر ˈعلی محمدیˈ پزشک معالج نیز گفت: با توجه به احساس درد شدید در ناحیه گوش پس از انجام معاینات اولیه متوجه وجود حشره ای در گوش بیمار شدیم.


وی افزود: با حرکت این حشره در گوش بیمار دچار درد شدیدی می شد.


این پزشک ادامه داد: با توجه به دستگاه های موجود در درمانگاه ابتدا لاله گوش بیمار را باز و سوسک را که هنوز زنده بود از آن خارج کردیم.


وی در پایان به والدین توصیه کرد: همواره خانه های خود را از وجود حشرات موزی پاک کنند و در صورت هرگونه حادثه قبل از هرگونه اقدام بیمار را به مراکز درمانی برسانند.


شهر جدید پرند، در ۳۳ کیلومتری جنوب غربی شهر تهران و در مسیر آزادراه تهران ـ ساوه واقع شده است.

حرمسرای میلیونر ایرانی در اسپانیا

 

به گفته پلیس اسپانیا ۹ نفر از این زنان که ۲۰ الی ۳۰ ساله‌اند، مدعی شده‌اند که به زور در خانه شجاعی نگه داشته شده بوده‌اند. با این حال یکی از خدمتکاران خانه گفته است این زنان هر روز آزادانه از منزل بیرون می‌رفتند و در شهر گردش و خرید می‌کردند و تا جایی که او مطلع است اجباری برای ماندن آن‌ها در خانه آقای شجاعی در کار نبوده است.

پلیس اسپانیا بعد از بازجویی‌های اولیه آقای شجاعی را با وثیقه آزاده کرده و زنان ساکن خانه را با فرزندانشان به محلی دیگر منتقل کرده است.

  ادامه مطلب ...

مردانی که درد زایمان را تاب نیاوردند! + تصاویر

تلویزیون محلی در چین به مناسبت روز مادر مسابقه‌ای را با حضور 20 داوطلب برگزار کرد تا به آنها درد ناشی از زایمان مادران را با استفاده از دستگاه شوک الکتریکی شبیه سازی کند و نتیجه آن بود که هیچ یک از مردان نتوانستند بیش از 30 ثانیه تاب این درد را بیاورند.


بقیه عکسها در ادامه مطلب
 
ادامه مطلب ...

این فندک با شمارش سیگارهایی که می‌کشید شما را شرمنده می‌کند!


عطا غفرانی و همکارش کوجی ناکانو به دنبال شیوه‌هایی برای کاهش میزان مصرف سیگار هستند و در این راستا این دو نفر با تشکیل یک تیم و با تاکید بر اینکه «افراد باید میزان مصرف سیگار خود را بدانند»، فندکی را ابداع کرده‌ و در رویداد اخیر Haxlr8r به‌نمایش گذاشته‌اند که میزان سیگار کشیدن در افراد را پیگیری می‌کند!
 
ادامه مطلب ...

تصاویر خوشگذرانی فرهاد مجیدی و بازیگر معروف در بارسلون

کاپیتان سابق استقلال این روزها فارغ از هیجانات و حواشی دنیای فوتبال مشغول سپری کردن اوقاتش در کشور اسپانیا است.
این روزها شایعه در مورد فرهاد مجیدی زیاد است. برخی می گویند با او در خصوص سرمربی گری استقلال مذاکره شده و وی هم چراغ سبز نشان داده است. ولی عده ای معتقدند که برای کاپیتان سابق استقلال نشستن روی نیمکت استقلال آن هم به عنوان اولین نفر زود است.

11

بقیه در ادامه مطلب 


 

1213

به گزارش پارسینه، مجیدی اما بی توجه به این مسائل در شهر بارسلون به سر می برد و مشغول دید و بازدید از اماکن دیدنی کشور اسپانیا است. تصویر زیر از ساختمان زیبای کازابالتو که یکی از ابنیه تاریخی شهر بارسلون محسوب می شود، ارسال شده است.

وزیر امورخارجه در لباس خادمی حضرت رضا علیه السلام /عکس

قدس آنلاین :شب گذشته احکامی تعدادی از خدام بارگاه منور رضوی توسط آیت الله واعظ طبسی تولیت عظمای آستان قدس رضوی اهدا شد که محمد جواد ظریف یکی از این خدام بود

کت جادویی!؛ به کمک این فناوری با تکان دادن آستین خود پرداخت وجه انجام دهید!

powersuit

حالا از قرار معلوم یک‌‌بار دیگر تکنولوژی به کمک انسان‌ها آمده تا این بار فرآیند پرداخت پول را آسان‌تر کند. این کار با تعبیه نمودن یک چیپست در داخل آستین کت انجام می‌شود و فرد می‌تواند با تکان دادن آستین عمل پرداخت پول را از طریق کارت‌ اعتباری ویزا انجام دهد.

  ادامه مطلب ...

تبلیغ پیکان دولوکس در سال 1350

مطبوعات سال 1350 آگهی زیر را برای نوعی پیکان که دولوکس خوانده می شد منتشر می کردند.