تک لینک...لینکهای داغ

تک لینک...لینکهای داغ

میهن لینک،میهن دانلود،آسان دانلود،سرزمین دانلود،جوک خفن،کلیپهای خفن،جوکهای 18+،کارت شارژ رایگان،کارت شارژ رایگان ایرانسل،کارت شارژ رایگان همراه اول-در صورت تمایل به تبادل لینک ابتدا ما را با نام تک لینک لینک کنید سپس در بخش نظرات اعلام کنید تا لینک شوید.
تک لینک...لینکهای داغ

تک لینک...لینکهای داغ

میهن لینک،میهن دانلود،آسان دانلود،سرزمین دانلود،جوک خفن،کلیپهای خفن،جوکهای 18+،کارت شارژ رایگان،کارت شارژ رایگان ایرانسل،کارت شارژ رایگان همراه اول-در صورت تمایل به تبادل لینک ابتدا ما را با نام تک لینک لینک کنید سپس در بخش نظرات اعلام کنید تا لینک شوید.

جوراب شلواری ایتالیانا مدل شیشه ای با قیمت استثنایی!محصول کشور ترکیه

جوراب شلواری ITALIANA  شیشه ای ( محصول کشور ترکیه)

این  جوراب های ایتالیانا مدل براق است و در آن از نخ ۱۵ استفاده شده بدین معنی که مدل جوراب فوق پارازین است.

جوراب های ایتالیانا در رنگ کرم  است که از کیفیت فوق العاده خوبی برخوردار است .

پس از خرید برای استفاده از این جوراب شلواری در مجالستان با کمی مراقبت دیگر نگران پاره شدن آن نباشید.

جوراب شلواری های شیشه ای ایتالیانا

در رنگ کرم

مدل پارازین

زیبا و شیک

italiana 390 جوراب شلواری ITALIANA

قیمت فقط 15.000 تومان

خرید پستی--> ابتدا درب منزل تحویل بگیرید و سپس هزینه آن را به مامور پست پردازید!

توجه :تمامی بسته ها در لفاف پوشیده ارسال میشوند و در صورت درخواست مشتری هیچ اسمی از محتوای بسته سفارشی بر روی بسته درج نمیشود.

توجه: نخ این جوراب ها ۱۵ میباشد بدین معنا که این جوراب ها پارازین میباشند بنابراین در هنگام استفاده دقت نمایید که ناخن شما به این جوراب گیر نکرده چون باعث نخ کش شدن و بد نماشدن جوراب میشود. توصیه میشود قبل از پوشیدن از دستکش نخی استفاده کنید تا دیگر نگران آسیب رسیدن به جوراب خود نباشید

قیمت : 15,000 تومان

خروج اسکلت نوزاد 36 ساله از بدن زن هندی

اخبار حوادث - پزشکان در یک عمل جراحی نادر بقایای اسکلت یک نوزاد نارس را پس از 36 سال از بدن یک زن هندی خارج کردند.

به گزارش آسمان خبر ، در سال 1978 میلادی یک زن 24 ساله هندی ساکن ایالت «مادیاپرادش» در مرکز هند از سوی پزشکان خبر ناراحت‌کننده‌ای دریافت کرد. آنها به وی گفتند که دچار حاملگی خارج رحمی شده است. در این نوع حاملگی، تخمک بارورشده در جایی غیر از دیواره رحم کاشته می‌شود و در این حالت جنین در خارج از رحم رشد می‌کند.

 


 کسب درآمد عالی از اینترنت!به عنوان شغل دوم!حتما ببینید!

پزشکان پس از مشاهده این وضعیت به این زن اعلام کردند که باید هرچه سریعتر تحت عمل جراحی قرار گیرد تا جنین از بدن وی خارج شود. وحشت از عمل جراحی و رفتن زیر تیغ باعث شد که این زن به جای جراحی، درمان خود را در یک بهداری در روستای محل سکونتش دنبال کند و در آن زمان پس از گذشت چند ماه دردهای این زن از بین رفت.

به گزارش آسمان خبرا به نقل از سایت اینترنتی «ویک»، اما پس از 36 سال، این زن که اکنون 60 سال دارد اخیرا در شکم خود دچار دردهای مکرر شده بود. پس از مراجعه به پزشک و انجام آزمایشات مختلف پزشکان متوجه وجود توده‌ای در بدن وی شدند که مشخص شد این توده اسکلت یک نوزاد مرده است و بلافاصله تیمی از پزشکان و جراحان بیمارستان «ناگپور» در یک عمل جراحی نادر این اسکلت این نوزاد مرده 36 ساله را از بدن این زن خارج کردند.

کسب درآمد عالی از اینترنت!به عنوان شغل دوم!حتما ببینید!

با عضویت در سیستم همکاری در فروش این فروشگاه اینترنتی و قرار دادن کدهای تبلیغاتی در وبلاگتان به درآمد عالی ماهیانه حداقل 500 هزار تومان برسید.از مزایای این فروشگاه سیستم کاملا واضح و بدون دوز و کلک آن می باشد و به محض ثبت سفارش از طریق کد شما پیامکی به شماره همراهتان بصورت رایگان ارسال می شود و شما را از ثبت سفارشات مطلع می سازد.قیمتهای اجناس این فروشگاه معقول می باشد و به همین دلیل شما فروش خوبی خواهید داشت.میتونید خودتون قیمتها را با سایتها و شبکه های ماهواره ای دیگر قیاس کنید.همچنین این فروشگاه جهت کسب اعتماد مشتریان دارای نماد اعتماد الکترونیکی نیز می باشد.جهت عضویت در این سایت و کسب درآمد اینترنتی روی عکس زیر کلیک کنید:

همچنین اگر دوست دارید به ازاء چند کلیک ساده کارت شارژ هدیه بگیرید اینجا کلیک کنید>>>>>http://goo.gl/qtI207



آموزش تصویری بستن کراوات و گره پاپیون - How to Tie - Video Training

 

 

 

بسیاری از افراد ترجیح میدهند که در میهمانی های رسمی (مخصوصا عروسی ها) از کراوات یاپاپیون استفاده کنند. ولی چون به ندرت کراوات میزنند روش بستن گره کراوات را بلد نیستند. به تازگی بستن پاپیون هم مد شده است که گره آن نیز تقریبا دشوار است.

 

در این مطلب، فیلم آموزشی در مورد روش بستن کراوات و گره پاپیون را برای شما آماده کرده ایم. در این فیلم ها بستن کراوات به چند روش مختلف آموزش داده میشود. از جمله گره دوتایی، گره چهار تایی، گره بزرگ، و روش های دیگر.

 

در آخرین قسمت از این فیلم آموزشی، نحوه بستن گره پاپیون نیز آموزش داده میشود.

 

این آموزش ها به صورت تصویری (با عکس هر مرحله) به همراه فیلم آموزشی در مورد بستن کراوات و پاپیون است. اگر شما هم روش صحیح بستن کراوات را نمیدانید و یا میخواهید گره های مختلف را یاد بگیرید، دیدن این فیلم آموزشی به شما توصیه میشود.

 

فیلم آموزش بستن کراوات دارای حجم کمی است و به راحتی میتوانید آن را دانلود کنید.



 
ادامه مطلب ...

کسب درآمد داعش از فروش زنان تا سرقت نفت + تصاویر (+18)

داعش در هفته‌های اخیر ماشین آدم کشی بدل شده است که تخت گاز حرکت می‌کند. در این میان اما با ورود نیروهای آمریکایی به عرصه نبرد با داعش هیچ اتفاق خاصی در این زمینه نیفتاده است و تنها بعد از بمباران مواضع داعش توسط جنگنده های امریکایی دیگر شاهد تحرکات جدی توسط آمریکایی‌ها در این زمینه نبوده‌ایم. 

طریقه شکل گیری حملات داعش و آمریکایی‌ها بیشتر در این زمینه به بازی موش و گربه می ماند و حملات محدود آمریکایی‌ها نیز موید آن است که آمریکا برای اثباط حضور نظامی خود در عراق است پای به میدان گذاشته و بیشتر سعی می‌کند با تنش کمتری در درگیری با داعش موجودیت خود را در عراق حفظ کند. در این باره تحلیل‌های مختلفی از سوی کارشناسان ارائه شده است. برخی از کارشناسان با اشاره به تجربیات تلخ گذشته ایالات متحده در افغانستان و ... مطرح می کنند که آمریکا از بیم شکستی دیگر در عراق وارد جدال جدی با داعش نمی شود.

ادامه مطلب ...

کولر بادی پدیده سال 2014!شما اولین باشید!


کولر بادی
155,000 تومان

تولید جریان باد مشابهبا طبیعت اشاره کرد، بطوریکه قرارگیری مداوم در معرض باد پنکه های بدون پره باعث هیچگونه خستگی، کوفتگی و درد عضلانی نمی شود





کولر بادی پنکه بدون پره , خرید پستی کولر بادی پنکه بدون پره , پنکه بدون پره , خرید پنکه بدون پره , فروش پنکه بدون پره , قیمت پنکه بدون پره , پنکه بدون پره ارزان , خرید پستی پنکه بدون پره , خرید نقدی پنکه بدون پره , خرید اینترنتی پنکه بدون پره , سایت تخفیف و خرید گروهی پنکهپنکه بدون پره , خرید پنکه بدون پره , فروش پنکه بدون پره , قیمت پنکه بدون پره , پنکه بدون پره ارزان , خرید پستی پنکه بدون پره , خرید نقدی پنکه بدون پره , خرید اینترنتی پنکه بدون پره , سایت تخفیف و خرید گروهی تخفیکس | پنکه , پنکه سقفی , پنکه پارس خزر , پنکه بدون پره , پنکه usb , قیمت پنکه سقفی , پنکه های بدون پره , فروش پنکه سقفی , انواع پنکه بدون پره , محصولات پنکه بدون پره , بهترین پنکه بدون پره , قیمت پنکه بدون پره , کولر بادی , خرید کولر بادی , کولر بادی سل می , کولر بادی سلمی , خرید اینترنتی کولر بادی ,

دوره پنکه های قدیمی و بی کلاس با سرو صدای زیاد و خطرناک به سر آمده محصولی که هم اکنون مشاهده میکنید جدید ترین تگنولوژی سال 2014 و طراحی اروپا میباشد شرکت سازنده ثابت کرده این دستگاه قدرتی 5برابر پنکه و دارای سیستم خنک کننده میباشد  مصرف کم دستگاه به همراه کیفیت فوق العاده بالا و گرید A+ قطعات باعث میشود این محصول سال های سال برای شما کار کند و شرکت وارد کننده یک سال گارانتی بدون قید شرط برای محصول داشته باشد دیگر نیاز به نگرانی نیست این دستگاه جدید بر خلاف پنکه های سنتی که کاملاً خطرناک و پر سر و صدا بی کارا آمد بود دارای نمره 20 از 20 بابت امنیت بوده و هیچگونه خطری ندارند زیرا پره ندارند ! کافیست این دستگاه بی نظیر را سفارش داده درب منطل تحویل بگیرید سپس مبلغ را به مامور پست بپردازید و از آن پس باعث شگفتی مهمانان خانه خود شوید !!
 
ادامه مطلب ...

اگر دیگه نمیخوای کارت شارژ بخری حتما بیا ببین!!!با چند تا کلیک کارت شارژ بگیر!

جهت دریافت کارت شارژ در وبسایت زیر عضو شوید و به دستورات عمل کنید.من الان چند ماهه که دیگه برای کارت شارژ پولی نمیدم.راحت از اینجا میگیرم.بیا ببین ضرر نداره!روی عکس کلیک کنید!