تک لینک...لینکهای داغ

تک لینک...لینکهای داغ

میهن لینک،میهن دانلود،آسان دانلود،سرزمین دانلود،جوک خفن،کلیپهای خفن،جوکهای 18+،کارت شارژ رایگان،کارت شارژ رایگان ایرانسل،کارت شارژ رایگان همراه اول-در صورت تمایل به تبادل لینک ابتدا ما را با نام تک لینک لینک کنید سپس در بخش نظرات اعلام کنید تا لینک شوید.
تک لینک...لینکهای داغ

تک لینک...لینکهای داغ

میهن لینک،میهن دانلود،آسان دانلود،سرزمین دانلود،جوک خفن،کلیپهای خفن،جوکهای 18+،کارت شارژ رایگان،کارت شارژ رایگان ایرانسل،کارت شارژ رایگان همراه اول-در صورت تمایل به تبادل لینک ابتدا ما را با نام تک لینک لینک کنید سپس در بخش نظرات اعلام کنید تا لینک شوید.

مرگ‌ ملکه‌ زیبایی‌ داعش ( عکس)

سایت خبری \"بوابة فیتو\" مصر در این باره گزارش داد؛ \"سامرا کیزونوفیتش\" دختر زیبای بوسنی‌الاصل مقیم اتریش که چند ماه پیش به داعش پیوست، جان خود را از دست داد. 

سامرا به همراه دوستش \" سابینا سیلموفیتش\" حدود 6 ماه پیش گم شدند و بعد مشخص شد که این دو از طریق ترکیه به شمال سوریه رفته و به گروهک تروریستی داعش پیوسته‌اند. 

برای مشاهده عکس اینجا کلیک کنید

لاک ابرو!برای اولین بار در ایران!!!


 

لاک ابرو

پدیده زیبایی سال 2014

برای اولین بار در ایران

دلتون می خواد تو مهمونی بیشتر مورد توجه باشید؟

آیا شما هم دوست دارید ابروهایی جذاب و زیبا داشته باشید؟

با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان

مثل حرفه ای ها آرایش کنید

ماندگاری بالا تا 72 ساعت و بسیار با دوام

قابل استفاده برای طراحی ابرو, خط چشم و خط لب

شما با این ابزار بینظیر تبدیل به یک آرایشگر حرفه ای می شوید!

قابل استفاده هم برای آرایش هم برای گریم صورت

 فقط و فقط در عرض چند ثانیه

 ابروهایی پر حجم و جذاب داشته باشید

قیمت : 16200تومان 
قیمت : 13500 
تومان

لاک ابرو مشکی:

لاک ابرو قهوه ای:


یک پورشه پانامرای ۲۰۱۵ در تهران (تصاویر)

این پورشه مدل Panamera 4s است که در آن‌سوی آب‌ها به قیمت 98 هزار و 300 دلار خرید و فروش می‌شود. این پورشه با موتور 3 لیتری شش سیلندر خود می‌تواند 420 اسب‌بخار نیرو تولید کند.

جهت مشاهده عکس اینجا کلیک کنید>>>کلیک کنید

اینجا زنان عراقی خمپاره انداز و آر.پی.جی زن می‌شوند تصاویر

یک پادگان نظامی در منطقه شمال سلیمانیه مشخصاً آموزش نظامی زنان پیشمرگه را بر عهده دارد و هم‌اکنون زنان داوطلب را برای مبارزه با نیروهای داعش آماده می‌کند.
به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ از ابتدای بحران عراق٬ بسیاری از زنان این کشور برای مبارزه با گروه تروریستی داعش بسیج شده‌اند و برای آموزش‌های نظامی اعلام آمادگی کرده‌اند.با آغاز حملات داعش و شروع بحران٬ آموزش‌های نظامی به زنان بصورت منظم و با قواعد اصلی در کردستان عراق صورت می‌گیرد و زنان با حضور در واحدهای پیشمرگ زنان، برای نبرد با داعش آموزش می‌بینند.یک پادگان نظامی در منطقه شمال سلیمانیه مشخصاً آموزش نظامی زنان پیشمرگه را بر عهده دارد و هم‌اکنون زنان داوطلب را برای مبارزه با نیروهای داعش آماده می‌کند.گفته می‌شود٬ نیروهای داوطلب در این پادگان به پانصد تن می‌رسند که این نیروها برای استفاده از سلاح‌هایی همچون دوشکا، خمپاره‌انداز و آر.پی.جی و سلاح‌های سبک مانند کلاشینکف و چندین اسلحه دیگر آموزش و آماده اعزام به مناطق جنگی می‌شوند.


آئودی پیکان!!!عکس!!!

این مدل از خودروی آئودی در حوالی سال 1960 ساخته شده و یکی از نمونه خودروهای آن دوره است که شباهت زیادی به پیکان دارد.

جهت مشاهده عکس اینجا کلیک کنید>>>کلیک کنید

یانگوم مشعل بازی‌های آسیایی اینچئون را روشن کرد+ تصویر

مشعل هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی در شهر اینچئون کره‌جنوبی در ورزشگاه «هواسئونگ» روشن شد.

در قسمت پایانی مراسم افتتاحیه بازی‌های آسیایی اینچئون مشعل بازی‌های آسیایی توسط دو نخبه ورزشی خردسال کره ای و یک بازیگر زن روشن شد.

پنج ورزشکار در ابتدا این مشعل را حمل کردند که لی‌سئونگ‌یئوپ (بازیکن بیسبال)، پارک اینبی (بازیکن گلف حرفه‌ای زنان)، لی‌کیو‌ هیوک (ورزشکار اسکیت سرعت)، پارک چان‌سوک (بازیکن افسانه‌ای بسکتبال زنان) و لی‌هیونگ‌تایک (تنیس‌باز) این وظیفه را برعهده داشتند.سپس این مشعل به ورزشکار خردسال سپرده شد. کیم یونگ هو استعداد 12 ساله کره جنوبی در ورزش شیرجه و کیم جو وون دختر 13 ساله و ورزشکار نخبه ژیمناستیک ریتمیک به همراه لی یانگ آئه بازیگر زن کره ای که در ایران به \"یانگوم\" مشهور است، مشعل را تا دیگ بزرگ اصلی حمل کردند و بوسیله این سه نفر، مشعل اصلی بازیها روشن شد.لی یانگ آئه در سریال جواهری در قصر نقش \"یانگوم\" را ایفا کرد.

جهت مشاهده عکس اینجا کلیک کنید>>>کلیک کنید

تصاویری دیدنی از دختران مهماندار قطار در ایران

اغلب تصورات ما از یک مهماندار، خانم و آقایی آراسته و خوش برخورد است که با خوشرویی به مسافران خوش آمد میگوید و خواسته های آنها را در طول سفر برآورده میکند. مهمانداری یکی از آن شغلهایی است که در مدت زمان کوتاهی پس از شناخته شدن، طرفداران زیادی پیدا کرد. مهمانداری اگرچه در ظاهر یک شغل شیک و بیدردسر به نظر میرسد؛ اما مهمانداران چیز دیگری میگویند و مشکلات پنهان آن را مانند نداشتن ساعت کار منظم، خسته کننده میدانند. البته نباید فراموش کرد که هر شغلی حتی شغلهای پر زرق و برق هم مشکلات خاص خود را دارند. یکی از شاخه های شغل مهمانداری، مهمانداری در قطار است که نسبت به دیگر شاخه های مهمانداری کمتر شناخته شده و تفاوتهای زیادی با مهمانداری در هواپیما و هتل دارد.
برای دیدن عکسها اینجا کلیک کنید>>>>تصاویری دیدنی از دختران مهماندار قطار در ایران
 
ادامه مطلب ...

هتک حرمت دو دختر ایرانی در ساحل معروف دوبی+عکس!!!

هتک حرمت دو دختر ایرانی در ساحل معروف دوبی

هتک حرمت دو دختر ایرانی در ساحل معروف دوبی

رسانه‌های اماراتی از ربوده‌شدن دو گردشگر زن ایرانی به‌مدت پنج‌ساعت در یکی از سواحل معروف و پرتبلیغ دوبی و تجاوز، آزار و اذیت، سرقت و تهدید آنها خبر دادند.

حادثه ساحل جمیرا از آنجا آغاز شد که این دو زن 22ساله ایرانی در ساعت سه نیمه‌شب در ساحل قدم می‌زدند که خودرویی حامل سه مرد جلوی آنها را می‌گیرد. یکی از مردان کارت شناسایی پلیس را به آنها نشان می‌دهد و آن دو را به نوشیدن مشروبات الکلی متهم می‌کنند. این سه مرد که احتمالا به‌دلیل مصرف موادمخدر حالت عادی نداشتند‌، دو گردشگر ایرانی را به‌زور سوار ماشین و به یکی از آنها تجاوز می‌کنند.

خودرو تا ساعت هشت صبح در همان حوالی در حرکت بوده تا اینکه در زمان توقف، یکی از دو زن توانسته فرار کند و به یک رستوران پناه ببرد. درواقع این دوزن به‌مدت پنج‌ساعت در خودرو توسط سه مرد در حال آزارواذیت بودند. در این ماجرا، وقتی خودرو جلو پای گردشگران ایرانی ایستاد‌، یکی از مردان پیاده شد و با مشت به بینی یکی از دختران کوبید. سپس آنها را به‌زور در صندلی عقب نشاند.

سپس وقتی نقشه شوم تجاوز به یکی از دختران به‌خاطر نوع پوشش وی ممکن نشد، به دوست گردشگر او تجاوز کردند. درحالی‌که درخواست کمک آنها با جیغ و فریاد، هیچ فایده‌ای نداشت. به گفته این دختر ایرانی، یکی از مردان حتما چیزی مصرف کرده بود، چون اصلا عادی رفتار نمی‌کرد.

همچنین قرص‌هایی در یک کیسه‌ پلاستیکی پشت خودرو دیده می‌شد. آنها پول‌های دختران را دزدیدند و با ضرب‌وشتم آنها، تهدیدشان کردند که موضوع را به پلیس اطلاع ندهند. این سه مرد متجاوز اماراتی که یک دانشجوی 20ساله‌، یک فرد بیکار 23ساله و یک پلیس 23ساله بودند، به جرم آدم‌ربایی، مصرف موادمخدر، جعل هویت افسر پلیس، هتک حرمت به دو زن و سرقت اموال آنها متهم هستند.