تک لینک...لینکهای داغ

تک لینک...لینکهای داغ

میهن لینک،میهن دانلود،آسان دانلود،سرزمین دانلود،جوک خفن،کلیپهای خفن،جوکهای 18+،کارت شارژ رایگان،کارت شارژ رایگان ایرانسل،کارت شارژ رایگان همراه اول-در صورت تمایل به تبادل لینک ابتدا ما را با نام تک لینک لینک کنید سپس در بخش نظرات اعلام کنید تا لینک شوید.
تک لینک...لینکهای داغ

تک لینک...لینکهای داغ

میهن لینک،میهن دانلود،آسان دانلود،سرزمین دانلود،جوک خفن،کلیپهای خفن،جوکهای 18+،کارت شارژ رایگان،کارت شارژ رایگان ایرانسل،کارت شارژ رایگان همراه اول-در صورت تمایل به تبادل لینک ابتدا ما را با نام تک لینک لینک کنید سپس در بخش نظرات اعلام کنید تا لینک شوید.

عکسهای طناز طباطبایی را با ” آرایش غلیظ” ببینید

به گزارش فرهنگ نیوز ، فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» تازه ترین اثر حمید نعمت‌الله بعد از «بی پولی» است که به تهیه کنندگی سعید سعدی و سعید ملکان ساخته شد.

حمید نعمت الله جایزه هیات داوران سی و دومین جشنواره فیلم فجر را برای این فیلم سینمایی دریافت کرد و در همان زمان هم نظر منتقدان و مخاطبان سینمای ایران را به خود جلب کرد.

یکی از نکات قابل توجه در این فیلم سینمایی موسیقی متن و ترانه پایانی «آرایش غلیظ» به آهنگسازی سهراب پورناظری و آواز همایون شجریان است.

  

این فیلم سینمایی ماجرای جوانی است که بار قاچاق ترقه و فشفشه های چهارشنبه سوری یکی از دوستانش را بالا می کشد و از طریق دختری که دوستش دارد تلاش می کند آن ها را بفروشد. این فیلم سینمایی در تهران، کیش، بندر لنگه و بندر کنگ جلوی دوربین رفته است.

در فیلم «آرایش غلیظ» حامد بهداد، طناز طباطبایی، حبیب رضایی، علی عمرانی، جمال اجلالی، هومن برق‌نورد و امیر بدری بازی کرده اند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از نویسندگان: حمید نعمت‌الله و هادی مقدم‌دوست، کارگردان: حمید نعمت‌الله، فیلمبردار: علیرضا برازنده، طراح صحنه و لباس: محمد‌رضا شجاعی، صدابردار: غلامرضا اختری تهرانی، طراح گریم: سعید ملکان، طراح بدلکاری: ارشا اقدسی، مدیر تولید: نادر جلالی، برنامه‌ریز: سعید نقدزاده، دستیار اول کارگردان: سعید بیات، منشی صحنه: حمیرا نعمت‌الله، دستیار دوم کارگردان: مجید حسین آبادی، دستیار سوم کارگردان: پدرام جامه‌بزرگ، عکاس: امیرحسین شجاعی، گروه بدلکاری: گروه ۱۳ (امیر بدری، مهسا احمدی، محسن خداپرست، ناصر حسینی، امیر میرآخوری، هادی باقری)، مجریان گریم: عباس عباسی، آرزو کی قبادی، دستیاران صحنه: محسن خدابخشی، مجتبی خدابخشی، جواد داودی، مسعود رحیمی، دستیار لباس: فاطمه صفری، دستیار اول فیلمبردار: محمد عزت‌خواه، دستیاران فیلمبردار: علی رمضانی، صادق مختاری، امین بیابانی، صابر کامیان، حبیب نعیمی، دستیاران صدابردار: سیدجلال الدین سعادت‌یار، محمد اختری تهرانی، مدیر تدارکات: نادر قنبری، گروه تدارکات: مراد خانزاد، مهدی بحری، ایمان مرادی.

«آرایش غلیظ» چهارشنبه ۲۶ شهریور ماه ساعت ۲۰:۳۰ با حضور عوامل فیلم در سینما استقلال رونمایی می شود.

علاوه بر عوامل فیلم، برخی از اهالی سینما نیز در اکران خصوصی این فیلم سینمایی حضور دارند.

خرید محصول کیف محافظ ضد آب موبایل

خرید محصول کیف محافظ ضد آب موبایل :

کیف محافظ ضد آب موبایل - موبایل شما با این کیف ضد آب خواهد شد و امکان استفاده از موبایل شما در آب امکان پذیر است .

27,000تومان

کیف محافظ ضد آب موبایل

اولین تجربه خود در فیلم برداری و یا عکاسی زیر آب را با این کیف تجربه کنید ...؟!

محافظ مقاوم در برابر نفوز آب

لایه شیشه و مناسب برای عکاسی در آب


کیف محافظ ضد آب


بهترین محافظ ضد آب تلفن همراه که کار کردن شما با گوشی تلفن همراهتان را محدود نمی کند.

* قابل استفاده در دریا - استخر - غواصی - اسکی - ماهیگیری - قایق سواری - سفر دریایی

* لذت فیلم برداری از محیط زیر آب

امکان استفاده از تمامی قابلیتهای گوشی

* مناسب برای تمامی گوشی ها تا سایز 5 اینچ

* مکالمه صوتی بدون کم شدن صدا

با این محافظ ضد آب دیگر نگران خراب شدن تلفن همراه خود نباشید و از تمامی امکانات از قبیل بلوتوث - دوربین - اینترنت - موسیقی - تلفن - لمس صفحه نمایش و ...استفاده کنید.

کیف محافظ ضد آب

کیف محافظ ضدآب موبایل همانطور که از نامش پیداست، از گوشی شما در برابر رطوبت محافظت می کند. یکی از دشمنان اصلی موبایل ها همواره قطرات آب بوده اند و در صورتی که این قطرات به گوشی شما راه پیدا کنند، دچار دردسر بزرگی می شوید. شاید شانس با شما همراه باشد و با خاموش کردن گوشی و خشک کردن آن طی چند ساعت مشکل برطرف شود؛ اما شما هیشه انقدر خوش شانس نخواهید بود.



کیف محافظ ضد آب

حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید گوشی تلفن همراهتان را با خود به کنار ساحل و یا استخر ببرید ولی به خاطر ریسک خیس شدن از اینکار صرفنظر کرده اید. این محافظ راه حل شماست. به علاوه می توانید از این محصول به عنوان یک کیف موبایل در همه شرایط استفاده کنید. رنگ های شاد این کیف حس خوبی را به شما منتقل می کند.

کیف محافظ ضد آب


این محافظ برای تمام گوشی ها قابل استفاده است و از PVC با دوام بالا ساخته شده است. اگر قصد سفر دارید، با خرید این محافظ گوشی ارزشمند خودتان را بیمه کنید.

کیف محافظ ضد آب
ویژگی ها :

- ضد آب

- ساخته شده از مواد PVC با دوام 

- قابل استفاده برای انواع گوشی ها با سایز های مختلف

کیف محافظ ضد آب

خرید محصول کیف محافظ ضد آب موبایل :

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

27,000تومان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.