تک لینک...لینکهای داغ

تک لینک...لینکهای داغ

میهن لینک،میهن دانلود،آسان دانلود،سرزمین دانلود،جوک خفن،کلیپهای خفن،جوکهای 18+،کارت شارژ رایگان،کارت شارژ رایگان ایرانسل،کارت شارژ رایگان همراه اول-در صورت تمایل به تبادل لینک ابتدا ما را با نام تک لینک لینک کنید سپس در بخش نظرات اعلام کنید تا لینک شوید.
تک لینک...لینکهای داغ

تک لینک...لینکهای داغ

میهن لینک،میهن دانلود،آسان دانلود،سرزمین دانلود،جوک خفن،کلیپهای خفن،جوکهای 18+،کارت شارژ رایگان،کارت شارژ رایگان ایرانسل،کارت شارژ رایگان همراه اول-در صورت تمایل به تبادل لینک ابتدا ما را با نام تک لینک لینک کنید سپس در بخش نظرات اعلام کنید تا لینک شوید.

حرمسرای میلیونر ایرانی در اسپانیا

 

به گفته پلیس اسپانیا ۹ نفر از این زنان که ۲۰ الی ۳۰ ساله‌اند، مدعی شده‌اند که به زور در خانه شجاعی نگه داشته شده بوده‌اند. با این حال یکی از خدمتکاران خانه گفته است این زنان هر روز آزادانه از منزل بیرون می‌رفتند و در شهر گردش و خرید می‌کردند و تا جایی که او مطلع است اجباری برای ماندن آن‌ها در خانه آقای شجاعی در کار نبوده است.

پلیس اسپانیا بعد از بازجویی‌های اولیه آقای شجاعی را با وثیقه آزاده کرده و زنان ساکن خانه را با فرزندانشان به محلی دیگر منتقل کرده است.

  

حرمسرای میلیونر ایرانی در اسپانیا!

به گزارش ایران خبر، تلگراف  نوشت:به گفته پلیس اسپانیا ۹ نفر از این زنان که ۲۰ الی ۳۰ ساله‌اند، مدعی شده‌اند که به زور در خانه آقای شجاعی نگه داشته شده بوده‌اند. با این حال یکی از خدمتکاران خانه گفته است این زنان هر روز آزادانه از منزل بیرون می‌رفتند و در شهر گردش و خرید می‌کردند و تا جایی که او مطلع است اجباری برای ماندن آن‌ها در خانه آقای شجاعی در کار نبوده است. پلیس اسپانیا بعد از بازجویی‌های اولیه آقای شجاعی را با وثیقه آزاده کرده و زنان ساکن خانه را با فرزندانشان به محلی دیگر منتقل کرده است. فرزندان آقای شجاعی بین نه ماه تا هفت سال سن دارند. یکی از همسایه‌های این عمارت بزرگ ده اتاق خوابه که به سبک عربی ساخته شده است می‌گوید این زنان همراه با فرزندانشان هر روز با اتوموبیل‌های اعیانی از خانه بیرون می‌آمدند و همیشه لباس‌های گران‌قیمت به تن داشتند.

شجاع شجاعی علاوه بر تابعیت ایران، دارای گذرنامه بریتانیایی نیز است.

آیا ثروت آرامش به همراه می آورد؟ به نظر می رسد که شهوت و فریبکاری ممکن است پیامدهای ناگواری برای شجاع شجاعی ۵۶ساله ، میلیونر بریتانیایی متولد ایران به همراه داشته باشد. وی در اسپانیا به اتهام راه اندازی یک حرمسرا و نگهداشتن اجباری زنان جوانی از روسیه، مغولستان، قزاقستان و دانمارک که رویای مدل شدن درسر داشتند و نیز بچه دار کردن آنها بازداشت شده است.

به گزارش “دیلی تلگراف”، آقای شجاعی بیشتر این زنان را در لندن ملاقات می کرده است. وی خود را سرمایه دار بزرگ نفتی و از دوستان اوباما وپوتین معرفی می کرده است. وی این زنان جاه طلب را با فریب وادار می کرده به محل اقامت مجلل خود که به سبک عمارت های عربی ساخته شده است، بیایند. این عمارت در شهر ماربلا در اسپانیا واقع است. وی ۶۵۰۰ یورو بابت اجاره ماهانه این عمارت پرداخت می کرده است.

index

پای پلیس زمانی به این ماجرا کشیده شد که یکی از این زنان به جرم خشونت خانگی از وی شکایت کرد. اما بر اساس گزارش “دیلی میل” شجاعی این ادعا را که زنان به اجبار در این عمارت نگداشته شده بودند، رد کرده است. وی در عین حال اقرار کرده که فقط با “سه نفر” از این زنان در ویلای خود رابطه ج—ن—سی‌ داشته است و دو فرزند نامشروع از آنها دارد.

شجاعی با بیان اینکه منزلش زمانی که بازداشت بوده است مورد دستبرد قرار گرفته است، مدعی است که قربانی توطئه ای برای سرقت ۲ میلیون پوند از دارایی هایش شده است. وی می گوید : “سارقان بیش از ۲۵ هزار قلم از اموال من شامل تمام اسناد، لباس ها، بیش از ۲ میلیون دلار جواهرات، ۷۵ فرش ایرانی و ۲۰ پرده نفیس را به سرقت برده اند.”

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.