تک لینک...لینکهای داغ

تک لینک...لینکهای داغ

میهن لینک،میهن دانلود،آسان دانلود،سرزمین دانلود،جوک خفن،کلیپهای خفن،جوکهای 18+،کارت شارژ رایگان،کارت شارژ رایگان ایرانسل،کارت شارژ رایگان همراه اول-در صورت تمایل به تبادل لینک ابتدا ما را با نام تک لینک لینک کنید سپس در بخش نظرات اعلام کنید تا لینک شوید.
تک لینک...لینکهای داغ

تک لینک...لینکهای داغ

میهن لینک،میهن دانلود،آسان دانلود،سرزمین دانلود،جوک خفن،کلیپهای خفن،جوکهای 18+،کارت شارژ رایگان،کارت شارژ رایگان ایرانسل،کارت شارژ رایگان همراه اول-در صورت تمایل به تبادل لینک ابتدا ما را با نام تک لینک لینک کنید سپس در بخش نظرات اعلام کنید تا لینک شوید.

خواهر خوانده ساپورت آمد!لباس های برای نمایش عریانی/ عکس

با آغاز روزهای گرم سال باز هم مانند سالهای گذشته ماجرای بدحجابی به یکی از مهم ترین موضوعات روز و همچنین اخبار رسانه ها تبدیل شده در حالی که مانتوهای بدون دکمه و نازک و ساپورت، یکی از مصادیق بارز بدحجابی در خیابان ها و معابر عمومی است.

Orian

  

لباس های برای نمایش عریانی

اگر پیش از این اینها، مردم چندان به این باور نرسیده بودند که این مانکن هایی که با لباس های نامناسب و رنگارنگ در خیابان ها و پاساژهای شهر جلوه گری می کنند، از سوی گروه ها و شرکتهایی برای این کار گماشته شده اند، اما این روزها دیگر ماجرای مانکن های خیابانی که به استخدام شرکت های مد و لباس در می آیند و برای پوشیدن لباس های آن برند خاص و جلوه گری در معابر شهر، حقوق دریافت می کنند بر همگان عیان شده است و شرکت های زیرزمینی مد و لباس با استخدام و اجاره مانکن های خیابانی اقدام به تبلیغ زنده مدل های خود در سطح شهر می کنند. از همین طریق هم بود که پوششی به نام ساپورت، با تغییر کاربری، دیگر نه در مجالس و عروسی های زنانه، که در خیابان های شهر و در برابر دید هزاران نامحرم بر تن زنان و دختران جای گرفت.

یکی از خصوصیات پوشش هایی مانند ساپورت و مانتو های بدون دکمه که این روزها، چهره خیابان های شهر را به عرصه ای برای رقابت بر سر بدحجابی تبدیل کرده این است که چنین پوشش هایی به عنوان مثال ساپورت به دلیل چسبان و نازک بودن و مانتوهای نازک و بدون دکمه، چهره ای مانند عریانی را در ذهن افراد ایجاد می کنند و افراد با نگاهی ابزاری وبه کنجکاوی بیشتری به فردی که حریم زنانگی اش را در تاراج دید نامحرمان قرار داده است، می نگرند.

بدحجابی پیش از هر کسی برای خود بدحجاب آسیب زا است

یکی از پیامد های بدحجابی که شاید بسیاری از بدحجابان از ان بی خبر هستند، تصوری است که مردان در برابر چنین افرادی دارند. زمانی که زنی به خود اجازه می دهد که با لباس های نامناسب در خیابان حضور پیدا کند، این اجازه را هم به مردم می دهد که بدترین تصویرها را از او در ذهن خود تداعی کنند و در این میان خود را هم در آستانه توهین وهتک حرمت های اشرار و بزهکاران خیابانی قرار می دهد چون از نظر آنها فردی که با چنین پوششی در خیابان حاضر شده است، از عبارات نامناسب و رکیک بدش نمی آید.

ماجرای بدحجابی فراگیر در سطح شهرها در حالی است که به رغم تاکیدات سالهای سال است که ویترین مانتو فروشی های کشور به دست مدلهایی افتاده که هیچ ارتباطی با فرهنگ ایرانی و اسلامی کشور ما ندارند. در این بین اگر کسی هم به دنبال تهیه پوشش متناسب با باورهای دینی و اعتقادی شان باشد، نمی داند باید بوتیک های کدام میدان و خیابان شهر را زیر و رو کند تا بلکه در میان هجمه مانتو های تنگ و کوتاه و نامناسب، ردپای کم رنگی از مانتوهای ایرانی و اسلامی پیدا کنند. این روزها پای صحبت خانم های با حجاب که می نشینی بیش از اینکه از بدحجابی خانم ها در معابر عمومی ناراضی باشند، از کمیابی لباس های متناسب در فروشگاه های سطح شهر شکایت دارند و می گویند که اگر کسی هم در این میان بخواهد با حجاب باشد با این عرضه کم لباس های متناسب با مشکل روبرو خواهد شد.

البته در سالهای اخیر اقداماتی در راستای معرفی و اشاعه پوشش های ایرانی و اسلامی در سطح کشور با برگزاری نمایشگاه های مد و لباس ایرانی و اسلامی از سوی وزارت ارشاد انجام شده است اما در نهایت این مدلها در سطح مانتو فروشی های سطح شهر به فراگیری که باید نرسیده است.

با توجه به اینکه مصادیق جدید بدحجابی در معابر و خیابان های شهر، امنیت روانی و اجتماعی مردم را تهدید می کند، رسانه ها هم باید با تاکید بیشتر بر دستاوردهای اجتماعی و خانوادگی حجاب و پیامدهای بدحجابی، بیش از پیش جوانان را به سمت رعایت موازین اخلاقی دعوت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.