تک لینک...لینکهای داغ

تک لینک...لینکهای داغ

میهن لینک،میهن دانلود،آسان دانلود،سرزمین دانلود،جوک خفن،کلیپهای خفن،جوکهای 18+،کارت شارژ رایگان،کارت شارژ رایگان ایرانسل،کارت شارژ رایگان همراه اول-در صورت تمایل به تبادل لینک ابتدا ما را با نام تک لینک لینک کنید سپس در بخش نظرات اعلام کنید تا لینک شوید.
تک لینک...لینکهای داغ

تک لینک...لینکهای داغ

میهن لینک،میهن دانلود،آسان دانلود،سرزمین دانلود،جوک خفن،کلیپهای خفن،جوکهای 18+،کارت شارژ رایگان،کارت شارژ رایگان ایرانسل،کارت شارژ رایگان همراه اول-در صورت تمایل به تبادل لینک ابتدا ما را با نام تک لینک لینک کنید سپس در بخش نظرات اعلام کنید تا لینک شوید.

کشف غار پر رمز و راز "مردی کر" در تهران

اخبار گردشگری - باحضور تیم کاملی ازغارنوردان عضو انجمن غارو غارشناسی ایران پرده از داستانها و رمز و راز و طول و عمق غار (مردی کر) در آخرین شهر استان تهران برداشته شد.

به گزارش آسمان خبر و به نقل از میراث فرهنگی و گردشگری، آخرین شهر استان تهران که بر مرزهای استان مازندران لمیده و هوای مازندران درسر و برف های البرز را دردامن دارد شهر ارجمند است. این بزرگ روستای آبادان که از سال 1386 کنیه شهر را به خود گرفته ییلاقی وسیع، زیبا و پرآب است، که هوش از سرآدمی می‌برد. سپیدارهای بلند و باغ های سر سبز تودرتو هم نتوانستند ویلاها و ساختمان‌های بلند تازه ساز را از چشم مسافران مخفی کنند.
  
ارجمند شهری با دوهزار نفر سکنه این‌بار میزبان غارنوردان و غارشناسان انجمن ایران بود تا پرده از اسرار غاری تازه کشف شده بردارند.

«جواد نظام دوست» رییس انجمن غارنوردان و غارشناسان ایرانیان با اشاره به کشف رموز غار «مردی کر» گفت: «پس از دریافت اخباری از کشف غاری باستانی بنام (مردی کر) که در دامنه کوهی با شیبی بسیار تند قرار دارد و برای دسترسی به آن می بایست کمی صخره نوردی نیز کرد، تیم هفت نفره مجهزی از غارنوردان انجمن غار وغارشناسی ایران به منطقه عزیمت کرده و با راهنمایی یکی از اهالی و کارمندان شهرداری به دهانه این غار که در چهارکیلومتری شهر ارجمند و در دره‌ای زیبا و پرآب بنام (علی آقا تنگه ) قرار گرفته هدایت شدند.»

به گفته او، دهانه این غار با ابعاد ده متر در دوازده متر، در منتها الیه شیبی بسیار تند با سنگهای نا پایدار و بالای یک صخره عمودی به طول سه متر قرار گرفته است. شواهد از حضور کسانی قبل از تیم انجمن حکایت دارد. تکه سفال‌های نچندان قدیمی، گونی و قطعه‌ای از سنگ آسیاب دستی و افسانه سکونتگاه راهزنان در سال‌های دور و حضور ارواح و خاموش شدن مشعل دربدو ورود به غار و غیر و ... همه داستان‌هاییست که برای این غار عنوان می‌شوند.

نظام دوست با اشاره به آنکه تیم غارنوردان به دهانه غار که درارتفاع 50 متری رودخانه قرار گرفته صعود کرد و توانست با حضور دو تیم از غارنوردان داستان‌ها را نمودار کند تصریح کرد: «تیم اول وظیفه جستجو و پیشروی را به عهده داشت و لوازم مورد لزوم، آب و مواد غذایی را برداشته و داخل غار شد و تیم دوم با استفاده از ابزار متر و شیب سنج و قطب‌نما به نقشه برداری از آن پرداخت. پس از انجام کارهای لازم متوجه شدیم غارمخوف و ترسناکی که مقر ارواح بود در واقع یک غار افقی از انواع غارهای آهکی است که براثر فرسایش و ریزش انحلالی تونلی طبیعی بوجود آمده‌است. طول این غار 96 متر با یک راهرو فرعی کوتاه و تزئیناتی آهکی بسیار جوان و کوچک است.

خرید محصول ساپورت چسبان طلایی :

ساپورت طلایی براق بسیار بی نظیر و شیک و زیبا رنگی طلائی همانند هنرمندان بدرخشید شلوار براق طلایی کاری بسیار زیبا و شیک می باشد که شما می توانید این شلوار را در مهمانی های خود با تاپ و لباس هایتان ست کنید.

21,000تومان



ساپورت طلایی براق

بسیار بی نظیر و شیک و زیبا

رنگی طلائی همانند هنرمندان بدرخشید

شلوار براق طلایی کاری بسیار زیبا و شیک می باشد که

شما می توانید این شلوار را در مهمانی های خود با تاپ و لباس هایتان ست کنید.

جنس این شلوارها دیسکوی براق می باشد و رنگ طلایی آن باعث شده این شلوار ها کاری متفاوت شوند.

ساپورت براق

 

مناسب سایز : 38 تا 42

جنس پارچه دیسکو و براق میباشد

با هدیه دادن این شلوار های فوق العاده عزیزانتان را غافلگیر کنید.

خرید این شلوار های براق طلایی را به شما خانم های خوش پوش پیشنهاد می کنیم!! 

جنس دیسکوی این شلوارها ایجاد حساسیت نمی کند و با شست و شو پاره و یا خراب نمی شود

با قیمت استثنایی صاحب این شلوار بسیار زیبا و شیک طلایی براق بشوید و بهترین شوید

به علاوه اینکه این شلوارها کشی است و بصورت جذب می باشد.

خوش سلیقه بودن خود را به دیگران ثابت کنید...

ساپورت طلایی براق

محصولی که برای شما در نظر گرفته ایم، میتواند یک هدیه خوب به زوج های جوان باشد: ساپورت براق طلائی .

در نظر اول مطمئنا برق خوشرنگ این محصول شما را میگیرد که گواه طراحی منحصر به فرد و جذاب آن است.

ساپورت براق طلائی با کیفیت بالای دوخت کاملا جذب بدن شده و جلوه ای زیبا به اندام شما خواهد داد.

از این محصول نمونه های متفاوتی وجود دارد ، که خوشبختانه باید اعلام کنیم نمونه ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی ما ، از کیفیت بالای پارچه و دوخت بهره مند بوده و قابل مقایسه با نمونه های بی کیفیت و تقلبی نمی باشد.

ساپورت براق طلائی را میتوانید بعنوان یک هدیه برای همسر و عشقتان و یا بعنوان یک سورپرایز برای یک رابطه گرم و صمیمی تهیه نمایید.

قسمت داخلی ساپورت براق طلائی کاملا نرم و لطیف است و هیچ گونه حساسیت پوستی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

ساپورتی که نرم و لطیف است و حساسیتی برای شما ایجاد نمی نماید!

برای سایز های دور کمر ۳۸ تا ۴۰

 

ساپورت براق

خرید محصول ساپورت چسبان طلایی :

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

21,000تومان

ارسال نظر و مشاهده نظرات برای محصول ساپورت چسبان طلایی


محصولات تصادفی
  • pic

    فرم دهنده بدنAhh Bra

    با فرم دهنده بدن آه برا برای همیشه با از افتادگی و بد فرمی سیـــنه های خود خداحافظی کنید . فرم دهنده سیـــنه آه برا طوری طراحی شده که سیـــنه های شما را بالا و در فرم مناسب نگه می دارد

    قیمت 22000 تومان

    توضیحات

    خرید پستی

  • pic

    گل شورتی

    در میان گلبرگ های این گل رازی نهفته است دوست دارید با همسرتان این راز را کشف کنید؟

    قیمت 6500 تومان

    توضیحات

    خرید پستی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.