تک لینک...لینکهای داغ

تک لینک...لینکهای داغ

میهن لینک،میهن دانلود،آسان دانلود،سرزمین دانلود،جوک خفن،کلیپهای خفن،جوکهای 18+،کارت شارژ رایگان،کارت شارژ رایگان ایرانسل،کارت شارژ رایگان همراه اول-در صورت تمایل به تبادل لینک ابتدا ما را با نام تک لینک لینک کنید سپس در بخش نظرات اعلام کنید تا لینک شوید.
تک لینک...لینکهای داغ

تک لینک...لینکهای داغ

میهن لینک،میهن دانلود،آسان دانلود،سرزمین دانلود،جوک خفن،کلیپهای خفن،جوکهای 18+،کارت شارژ رایگان،کارت شارژ رایگان ایرانسل،کارت شارژ رایگان همراه اول-در صورت تمایل به تبادل لینک ابتدا ما را با نام تک لینک لینک کنید سپس در بخش نظرات اعلام کنید تا لینک شوید.

با ۱۰ ساحل عجیب جهان آشنا شوید+عکس

سواحل عجیب جهان


تابستان در راه است و هزاران نفر رهسپار سفر به سواحل برای لذت بردن هر چه بیشتر از آب و ماسه. سواحل سفید و نرم و دریای گرم و شفاف اغلب آن چیزی است که همه آرزویش را در سر می‌پرورانند. اما اگر در جستجوی چیزی متفات هستید، شاید بتوانیم آن را در این فهرست از سواحل عجیب  به شما نشان دهیم. با ما در مرور این گزارش همراه باشید.

  

خرید محصول عینک زنانه دیور - Dior :

عینکی فوق العاده خاص و شیک Dior با نگین زیبا بر روی دسته طراحی خاص و فوق مدرن مخصوص شیک پوشان ایرانی

28,000تومان

عینک زنانه دیور - Dior

طراحی برتر ویژه سال 2014

عینک فوق اسپرت با طراحی جدید


شناخته شده به عنوان عینک محبوب هنرپیشگان

با ستارگان همراه شوید

فقط چند قدم با جذابیت فاصله دارید

از اولین کسانی باشید که این عینک را امتحان می کنند !!!


بدون شک استفاده از عینکهای با کیفیت علاوه بر اینکه از چشمان شما محافظت می کند باعث زیبایی تحسین برانگیز چهره شما نیز خواهد شد.
عینک آفتابی زنانه DIOR یکی از معروفترین و پرفروشترین عینکهای زنانه سال 2014 می باشد که مطمئنا شما هم تا کنون این عینک معروف را بر چشمان دوستان و آشنایان خود دیده اید. عینک مذکور به دلیل طراحی بسیار زیبا و مدرن توانسته است محبوبیت بسیاری در بین اقشار مختلف مخصوصا بازیگران سینما و خوانندگان به دست بیاورد. لنزهای این عینک دارای استاندارد UV400 جهت محافظت از اشعه ماوراء بنفش است. هم اکنون می توانید عینک دیور را با کیف و دستمال مخصوص و 6 ماه گارانتی تعویض با قیمتی اسثتایی از فروشگاه emkala سفارش دهید.



لنز این عینک از نوع UV 400 ضد خش با رنگ ثابت میباشد که در آن از تکنولوژی آنتی رفلس استفاده شده است و برای ساخت آن از یک نوع پلیمر استفاده شده است و البته به غیر از اشعه uva اشعه های uvb ، uvc را نیز دفع میکند و باعث میشود تصاویر را با رنگ شفاف ببینید. طراحی این مدل به صورتی بوده که با تمامی چهره ها متناسب باشد. حتما این مدل بی نظیر و استثنایی را تهیه کنید ...


عینک فوق العاده جدید با طراحی مدرن

جذابیت و زیبایی حق شماست…

فقط چند قدم با جذابیت فاصله دارید

از اولین کسانی باشید که

این عینک را امتحان میکنند!!

بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید ...


عینکی فوق العاده خاص و شیک Dior

با نگین زیبا بر روی دسته

طراحی خاص و فوق مدرن

مخصوص شیک پوشان ایرانی

زیبایی خود را با این عینک آفتابی تکمیل کنید

لمسی متفاوت از عینک های آفتابی

از خرید این عینک با کیفیت پشیمان نخواهید شد...

خرید محصول عینک زنانه دیور - Dior :

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

28,000تومان

10. ساحل شیشه‌ای، کالیفرنیا، ایالات متحده

ده ساحل عجیب. ساحل شیشه‌ای

ده ساحل عجیب. ساحل شیشه‌ای

این ساحل عجیب در نزدیکی شهر فورت برگ (Fort Bragg)، واقع شده  و نکته‌ی جالب اینکه این ساحل در اصل نتیجه‌ی آلودگی محیط زیست است. این سنگریزه‌های شیشه‌ای تراش خورده، در اصل زباله‌هایی هستند که در طول سالیان متمادی و در بخش شمالی شهر، به دریا ریخته شده‌اند و بعدها توسط امواج شکل داده شده و تراش خورده‌اند. امروزه این ساحل به یک نقطه‌ی گردشگری معروف و محبوب تبدیل شده است. مشاهده‌ی یک ساحل بی‌نظیر و قدم زدن روی سنگ‌های گرد شیشه‌ای از جمله دلایل جذابیت این نقطه است، اما به لحاظ مسائل بهداشتی باید از جمع آوری این سنگ‌ها خودداری نمود.


9. شاخ طلایی (Zlatni Rat)، جزیره‌ی برک (Brac) ، کروواسی

سواحل عجیب. زلاتنی رات

سواحل عجیب. زلاتنی رات

این ساحل کوچک که تنها 530 متر آن به سمت آب‌های شفاف و کریستالی دریای آدریاتیک گسترده شده، در جنوب جزیره‌ی برک واقع شده است. این نقطه‌ی دیدنی بازدید کنندگان فراوانی را به سوی خود جذب می‌کند که مایلند از گرمای خورشید لذت برده، به آب تنی در آب‌های خنک ساحلی پرداخته و با ورزش‌های آبی سرگرم شوند. این نقطه همچنین به عنوان مکانی مناسب برای موج سواری با تخته و بادبان به شهرت رسیده است.


8. مجمع‌الجزایر بازاروتو (Bazaruto)، موزامبیک

سواحل عجیب. بازاروتو

سواحل عجیب. بازاروتو

این جا شاید یکی از دورافتاده‌ترین سواحل جهان لقب بگیرد و معنای نام آن نیز جزیره‌ای از غبار است. در اصل این ساحل و طبیعت دست نخورده‌ی آن، بسیار دور از سرزمین اصلی واقع شده و شاید تنها ماجراجویان اصیل را به سوی خود جذب کند. همچنین در این نقطه استراحت‌گاه‌های قابل توجهی وجود دارند که اقامتی فراموش نشدنی را برای مسافران رقم خواهند زد. طبیعت بکر، فعالیت‌های متنوعی از جمله ماهیگیری، سفرهای تفریحی با قایق، اسکی روی آب، پاراگلایدینگ و تماشای وال‌ها، دلفین و فلامینگوها از جمله جذابیت‌های این منطقه برای گردشگران است.


7. مونارکو (Menorca)، اسپانیا

سواحل عجیب. منورکا

سواحل عجیب. منورکا

این جزیره‌ی کوچک مدیترانه‌ای، دارای 120 ساحل مبهوت کننده و جالب توجه است! در واقع اینجا یکی از مهیج‌ترین نقاط مجموعه‌ی جزایر بِلریک (Balearic)، به شمار می‌رود. به شفافیت آب آن توجه کنید، در کنار شنا کردن در این آب زلال و کریستالی، کانو و کایاک سواری نیز از دیگر فعالیت‌های مفرحی است که در این ناحیه انجام می‌شوند. جایی فوق‌العاده برای لذت بردن از مزایای سفر به سواحل در فصل تابستان.


6. سواحل ماسه‌ای سیاه، جزیره‌ی بزرگ، هاوایی

سواحل عجیب. ماسه سیاه

سواحل عجیب. ماسه سیاه

ماسه‌ی سیاه رنگ این جزیره  نتیجه‌ی فعالیت‌های مکرر آتشفشانی است که در این جزایر رخ می‌دهند. سواحل متعددی در بیگ آیلند وجود دارد که در میان آنها پونه لوو (Punalu u)  ازهمه مشهورتر است. در کنار رنگ غیر عادی ماسه‌هایش، بازدیدگنندگان به آنجا سفر می‌کنند تا پیک نیک برگزار کرده و حمام آفتاب گرفتن لاکپشت‌ها را به تماشا بنشینند.


5. آنسه سورس دی آرجنت (Anse Source d'Argent)، جزیره‌ی لادیگو، سیشل

سواحل عجیب. آنگه سورس

سواحل عجیب. آنگه سورس

سواحل عجیب. آنگه سورس

ساحلی بینظیر و سمبلیک که زیبایی آن همچون ت%

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.